Reklamationsret
Når du som forbruger habdler hos os, gælder købelovens regler for varekøb.
Som forbruger har du reklamationsret i 24 måneder, når du handler hos os i henhold til købelovens regler for varekøb. Berettigede reklamationer kan resultere i reparation, ombytning, pengerefusion eller prisafslag, afhængigt af den specifikke situation, og altid med udgangspunkt i den mindste skade for forretningen.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen rettidig og berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
AI Power
Trekanten 16
4200 Slagelse
Denmark
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til ovenstående adresse.
Returnering kan også ske ved at aflevere varen personligt hos os.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet, hertil Eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Alle varer der returneres grundet defekter ved modtagelsen skal returneres i samme stand og emballage som ved afsendelsen - som udgangspunkt repareres varer der overholder betingelserne for 24 måneders reklamationsret, er dette ikke rentabelt ombyttes varen med fornyet 24 måneders reklamationsret.
​
​